Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Karnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami


WÓJT GMINY KARNICE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami

w Urzędzie Gminy Karnice

 

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

d) nieposzlakowana opinia,

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku,

f) wykształcenie wyższe ,

g) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej na stanowisku urzędniczym,

h) umiejętność obsługi komputera, w tym korzystania z programów MS OFFICE,

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zagadnień związanych z przepisami Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz Ustawy o samorządzie gminnym,

b) umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość,

c) prawo jazdy kategorii B

3. Zakres wykonywanych zadań:

1) Ochrona środowiska

- opracowywanie programów ochrony środowiska na terenie Gminy Karnice

- nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie środowiska,

-współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska

2) Gospodarka odpadami

-organizacja oraz nadzór nad realizacją usług w zakresie oczyszczania Gminy

- realizowanie przepisów porządkowych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i

porządku na terenie Gminy

- realizacja zadań z zakresu gospodarki wodnej

- koordynowanie zadań związanych z selektywną zbiórką odpadów komunalnych na terenie Gminy

- kontrola nielegalnych składowisk odpadów i nieczystości,

4. Warunki zatrudnienia:

1) umowa o pracę na czas nieokreślony;

2) wymiar czasu pracy - cały etat (40 godz./tyg.)

5. Informacja

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Karnice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%;

6. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys (CV),

c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

e) kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,

f) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

g) oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie

h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

i) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

 

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:

1) osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Karnice lub

2) pocztą na adres urzędu - Urząd Gminy Karnice, ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i gospodarki gruntami”

w terminie do dnia 19 marca 2012 roku, godz. 15.00.

8. Uwagi

1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

2. Wybór kandydata nastąpi po przeprowadzeniu analizy ofert. W przypadku kiedy dane zawarte w ofercie nie wystarczą do podjęcia decyzji o wyborze - przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi osobami, po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym.

3. Z wytypowanym kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na 3 miesięczny. Po pozytywnej weryfikacji pracownika w tym okresie przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.

4. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Karnice (www.bip.karnice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy

 

 

Karnice, 6 marca 2012 r.                                                                                                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                                                                                                                                                                 Lech Puzdrowski

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Jankowska 06-03-2012 12:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sylwia Jankowska 06-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Sylwia Jankowska 06-03-2012 12:28