System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Karnice w roku 2009
Wójt Gminy Karnice
ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
1.Zamawiający
Nazwa i adres:
Urząd Gminy ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice
tel. (091) 38 77 221, fax. (091) 38 68 219
www.bip.karnice.pl , e-mail: ug@karnice.pl
Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa.
2.Przedmiot zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Karnice w roku 2009.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnych a w szczególności:
1. podział nieruchomości wraz z dostarczeniem dokumentacji do celów prawnych:
a) dwie działki b) za każda następna działkę
2. opracowanie map do celów projektowych:
a) dla jednej działki b) pierwszy hektar c) następny hektar
3. inwentaryzacja powykonawcza:
a) liniowa b) kubaturowa c) pierwsze przyłącze d) każde następne przyłącze e) drogi
4.okazanie granic nieruchomości w terenie:
a) do czterech punktów granicznych b) za każdy następny punkt
5.sporządzenie dokumentacji do celów prawnych:
a) bez wznowienia granic b) z pomiarem uzupełniającym i wznowieniem granic
6.wytyczenie inwestycji:
a) liniowej za pierwsze 100 m b) za każde następne 100 m c) kubaturowej
7.aktualizacja ewidencji gruntów wraz z dostarczeniem wypisu z rejestru gruntów i mapy
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Czas trwania zamówienia: 24 miesiące, licząc od dnia zawarcia umowy.
3.Informacja o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacje na temat wadium: nie wymaga się wniesienia.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii .
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Prawie Zamówień Publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.):
1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Kserokopi odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia.
3.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2-3).
4.Procedura
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
Informacje administracyjne: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać u Zamawiającego pokój nr 8 w godz. od 8.00 do 15.00 lub pobrać ze strony Urzędu Gminy www.bip.karnice.pl.
Miejsce i termin składania ofert: w Urzędzie Gminy w Karnicach ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, pokój nr 1, do dnia 28 stycznia 2009 r. do godz. 12.00 .
Miejsce i termin otwarcia ofert: w Urzędzie Gminy w Karnicach ul. 11 Marca 7,72-343 Karnice, pokój nr 1, dnia 28 stycznia 2009 r. o godz. 12.30.
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Janusz Ławruszko pok. 8, tel. (091) 38 77 224
Joanna Osowska pok. 8, tel. (091) 38 77 224
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 3803-2009 dnia 6 stycznia 2009 r.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-06 11:52:29 | 12KB | 38 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ZaA_A_cznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-23 11:36:34 | 30KB | |
2 | zmiana_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-23 11:37:07 | 39KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Jankowska | 06-01-2009 11:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-01-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwia Jankowska | 23-01-2009 11:50 |