System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Dostawa przewoźnego fotoradaru cyfrowego z programem do archiwizacji, obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji dokumentacji mandatowej?
OGŁOSZENIE O PRZETARGU GMINA KARNICE
ul. 11-go Marca 7 72-343 Karnice
ogłasza przetarg na: "Dostawę przewoźnego fotoradaru cyfrowego z programem do archiwizacji, obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji dokumentacji mandatowej"
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Karnice, ul. 11-go Marca 7, 72-343 Karnice, województwo zachodniopomorskie, powiat Gryficka, tel. 0-91/3877220
2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karnice.pl
4. określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego fotoradaru cyfrowego w wersji przewoźnej (przenośnej) przystosowanego do pomiarów ze statywu w dowolnym miejscu przy drodze oraz przeszkolenie grupy użytkowników.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i częściowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 1 miesiąc od daty udzielenia zamówienia.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie minimum jednej dostawy fotoradarów o wartości 100 000,00 zł brutto każda. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.3.SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt 3) i w pkt 4) SIWZ Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 % Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050, z późn. zm.).
10. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Karnicach przy ul.11-go Marca 7, (sekretariat). Termin składania ofert upływa dnia 24.02.2009r. o godz. 10.00
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Informacja o zamiarze złożenia oferty ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.02.2009 o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 1.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SPECYFIKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-10 14:23:13 | 185,5KB | 41 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | fotoradar_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-17 14:09:56 | 26KB | |
2 | zapytania.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-02-20 08:50:07 | 38,5KB | |
Odwołania | ||||
1 | rozstrzygniA_cie_protestu.doc | 2009-03-16 15:18:08 | 28KB | |
2 | rostrzygniA_cie_protestu.doc | 2009-03-18 15:06:59 | 39,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Jankowska | 10-02-2009 14:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 10-02-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Sylwia Jankowska | 18-03-2009 15:06 |