Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Karnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ostatnio dodane

Lp. Nazwa dokumentu
1 Regulamin organizacyjny urzędu gminy - zmiany
2 Zarządzenie Nr 81/2025 Wójta Gminy Karnice z dnia 22 grudnia 2025 roku w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach
3 Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
4 Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa domków rekreacji indywidualnej w Konarzewie, gm. Karnice, dz. nr 51/3 obręb Konarzewo.
5 wykaz nr 2/2025 nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę
6 Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Karnice dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Dreżewo, Karnice, Niedysz, Paprotno.
7 Obwieszczenie o wydanej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. Budowa/rozbudowa kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV wraz z słupem linii napowietrznej SN-15kV na części działek nr: 44, 43/2, 43/3, 556/2, obręb Dreżewo, gmina Karnice.
8 ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ DOMKI LETNISKOWE od 2026 roku.
9 Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn. Budowa/rozbudowa kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV wraz z słupem linii napowietrznej SN-15kV na części działek nr: 44, 43/2, 43/3, 556/2, obręb Dreżewo, gmina Karnice.
10 Zarządzenie Nr 80/2025 Wójta Gminy Karnice z dnia 17 grudnia 2025 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów oraz powołania komisji inwentaryzacyjnej