System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Regulamin organizacyjny urzędu gminy - zmiany
Zarządzenie Nr 7/2024
Wójta Gminy Karnice
z dnia 27 lutego 2024 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Tekst jednolity Dz. U. z 2023 roku poz.40 ze zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1.1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach wprowadza się następujące zmiany:
1) Dotychczasowy § 4 otrzymuje nowe brzmienie:
„ §4
Strukturę organizacyjną Urzędu stanowią:
1. Kierownictwo Urzędu:
- Wójt Gminy (W) - stanowisko z wyboru,
- Zastępca Wójta Gminy (ZW) - stanowisko z powołania,
- Sekretarz Gminy (S) - umowa o pracę
- Skarbnik Gminy (główny księgowy budżetu) (SG) - stanowisko z powołania.
- Zastępca Skarbnika Gminy (ZSG) - umowa o pracę
2. Komórki organizacyjne Urzędu (referat, stanowiska pracy) - zatrudnienie na podstawie
umowy o pracę.
Symbol
1/ Referat planowania i finansów Fn
2/ Urząd Stanu Cywilnego USC
3/ Referat Straży Gminnej SG
4/ Referat administracyjno-organizacyjny AO
5/ Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych OIN
5a/ Inspektor ochrony danych osobowych IOD
6/ Stanowiska urzędnicze ds.:
a/ obsługi Rady Gminy i działalności gospodarczej RG, DG
b/ spraw społecznych i obywatelskich SO, EL
c/ planowania przestrzennego, budownictwa, inwestycji i dróg PP, BID
d/ ochrony środowiska i gospodarki odpadami ŚR
e/ geodezji i gospodarki gruntami i nieruchomościami GG
f/ zamówień publicznych i decyzji środowiskowych ZP, DŚ
g/ rolnictwa, leśnictwa , zarządzania kryzysowego i obrony
cywilnej RL, OC, ZK
h/ archiwum zakładowego AR
i/ funduszy pomocowych FP
j/ administrator systemów informatycznych ASI
7/ Wieloosobowe stanowisko urzędnicze ds. obsługi informatycznej urzędu i promocji gminy IN, PG
8/ Stanowiska pomocnicze i obsługi
a/ sekretarka
b/ pomoc administracyjna
c/sprzątaczka
d/ robotnik gospodarczy
e/ palacz CO
f/ goniec”
2) Dotychczasowy pkt. 14 w § 7 otrzymuje następujące brzmienie:
„14/ sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem administracyjno-organizacyjnym
i wieloosobowym stanowiskiem ds. obsługi informatycznej urzędu i promocji”.
3) Dotychczasowy § 21 otrzymuje następujące brzmienie:
„§ 21
Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. obsługi informatycznej i promocji gminy należy w szczególności:
1 /wykonywanie czynności związanych z bieżącym umieszczaniem i aktualizacją informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy i Biuletynie Informacji Publicznej.
2/ administrowanie siecią komputerową Urzędu oraz serwis i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem.
3/ koordynacja i realizacja zakupu sprzętu i usług informatycznych w Urzędzie.
4/organizacja szkoleń oraz bieżące instruowanie i szkolenie w zakresie obsługi sprzętu
komputerowego i oprogramowania.
5/ inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania zainstalowanego
w Urzędzie.
6/ wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Urzędu.
7/ kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji.
8/ nadzór, serwis i konfiguracja sprzętu informatycznego w jednostkach organizacyjnych gminy
9/ wykonywanie kopii bezpieczeństwa na wypadek awarii,
10/ stały kontakt z autorami programów oraz firmą zajmującą się serwisem sprzętu,
11/ współpraca z merytorycznymi stanowiskami przy realizacji wszelkich form
promocji: przygotowywanie materiałów reklamowych, folderów, wydawnictw
i materiałów promocyjnych Gminy.
12/ współuczestniczenie w przygotowaniu wydarzeń o charakterze reprezentacyjnym
z udziałem przedstawicieli Gminy.
13/ współpraca z administracją państwową i samorządową wszystkich szczebli
w zakresie wspólnych działań promocyjnych.
14/ współpraca z instytucjami, przedsiębiorstwami na terenie Gminy w zakresie
pozyskiwania środków unijnych oraz promowania Gminy.
15/ opracowywanie graficzne i skład materiałów promocyjnych
14/ wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta”
2. Załącznik Nr 1 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Karnicach otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Karnice
/-/ Lech Puzdrowski
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Jankowska | 21-08-2024 10:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sylwia Jankowska | 21-08-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 21-08-2024 10:51 |