Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Karnice
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Regulamin organizacyjny urzędu gminy - zmiany


Zarządzenie Nr 7/2024

Wójta Gminy Karnice

z dnia 27 lutego 2024 roku

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach

Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Tekst jednolity Dz. U. z 2023 roku poz.40 ze zm.)

zarządzam, co następuje:

§ 1.1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach wprowadza się następujące zmiany:

1) Dotychczasowy § 4 otrzymuje nowe brzmienie:

                                                                  

„ §4

Strukturę organizacyjną Urzędu stanowią:

1. Kierownictwo Urzędu:

- Wójt Gminy (W)                                                                            - stanowisko z wyboru,

- Zastępca Wójta Gminy  (ZW)                                                          - stanowisko z powołania,

- Sekretarz Gminy  (S)                                                                    - umowa o pracę

- Skarbnik Gminy (główny księgowy budżetu)   (SG)                      - stanowisko z powołania.

- Zastępca Skarbnika Gminy (ZSG) - umowa o pracę

2. Komórki organizacyjne Urzędu (referat, stanowiska pracy) - zatrudnienie na  podstawie

   umowy o pracę.

                                                                                                                Symbol

    1/ Referat planowania i finansów                                                       Fn

    2/ Urząd Stanu Cywilnego                                                                 USC   

    3/ Referat Straży Gminnej                                                                   SG

    4/ Referat administracyjno-organizacyjny                                           AO

    5/ Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych                       OIN

5a/ Inspektor ochrony danych osobowych IOD

    6/ Stanowiska urzędnicze ds.:

        a/ obsługi  Rady Gminy i działalności  gospodarczej                       RG, DG

        b/  spraw społecznych i  obywatelskich                                            SO, EL

       c/ planowania przestrzennego, budownictwa, inwestycji i dróg PP, BID

d/ ochrony środowiska i gospodarki odpadami ŚR

        e/ geodezji i gospodarki gruntami   i nieruchomościami                GG

f/ zamówień publicznych i decyzji środowiskowych ZP, DŚ

g/ rolnictwa, leśnictwa , zarządzania kryzysowego i obrony
cywilnej RL, OC, ZK

h/ archiwum zakładowego                                                                  AR

i/ funduszy pomocowych FP

j/ administrator systemów informatycznych ASI

7/ Wieloosobowe stanowisko urzędnicze ds. obsługi informatycznej urzędu i promocji gminy                        IN, PG

8/ Stanowiska pomocnicze i obsługi

    a/ sekretarka

   b/ pomoc administracyjna

  c/sprzątaczka

  d/ robotnik gospodarczy

  e/ palacz CO

f/ goniec”

2) Dotychczasowy pkt. 14 w § 7 otrzymuje następujące brzmienie:

„14/ sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem administracyjno-organizacyjnym
i wieloosobowym stanowiskiem ds. obsługi informatycznej urzędu i promocji”.

3) Dotychczasowy § 21 otrzymuje następujące brzmienie:

„§ 21 

Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. obsługi informatycznej i promocji gminy należy  w szczególności:

1 /wykonywanie czynności związanych z bieżącym umieszczaniem i aktualizacją informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy i Biuletynie Informacji Publicznej.

2/ administrowanie siecią komputerową Urzędu oraz serwis i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz nadzór nad jego prawidłowym działaniem.

3/ koordynacja i realizacja zakupu sprzętu i usług informatycznych w Urzędzie.

4/organizacja szkoleń oraz bieżące instruowanie i szkolenie w zakresie obsługi sprzętu
komputerowego i oprogramowania.

5/ inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania zainstalowanego                       
w Urzędzie.

6/ wdrażanie postępu technicznego w informatyzacji Urzędu.

7/ kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji.

8/ nadzór, serwis i konfiguracja sprzętu informatycznego w jednostkach organizacyjnych gminy

9/ wykonywanie kopii bezpieczeństwa na wypadek awarii,

10/ stały kontakt z autorami programów oraz firmą zajmującą się serwisem sprzętu,

11/ współpraca z merytorycznymi stanowiskami przy realizacji wszelkich form

promocji: przygotowywanie materiałów reklamowych, folderów, wydawnictw

i materiałów promocyjnych Gminy.

12/ współuczestniczenie w przygotowaniu wydarzeń o charakterze reprezentacyjnym

z udziałem przedstawicieli Gminy.

13/ współpraca z administracją państwową i samorządową wszystkich szczebli

w zakresie wspólnych działań promocyjnych.

14/ współpraca z instytucjami, przedsiębiorstwami na terenie Gminy w zakresie

pozyskiwania środków unijnych oraz promowania Gminy.

15/ opracowywanie graficzne i skład materiałów promocyjnych

14/  wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta”

2. Załącznik Nr 1 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Karnicach otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Karnice

/-/ Lech Puzdrowski

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Jankowska 21-08-2024 10:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sylwia Jankowska 21-08-2024
Ostatnia aktualizacja: - 21-08-2024 10:51